check Hurtig levering

Behandling af klager

Vi finder det meget irriterende, hvis du ikke er tilfreds med vores produkter eller tjenester. Vi beder dig venligst om at rapportere klager til vores kundeservice, så vi kan tage os af dem. Det kan ske enten pr. telefon eller pr. brev. Vi vil gøre vores yderste for at finde en passende løsning.


Har du modtaget den forkerte artikel eller en ufuldstændig ordre?

Vivol.dk bestræber sig på at behandle din ordre så korrekt som muligt. I særlige tilfælde kan det dog ske, at der leveres en forkert vare, eller at en ordre er ufuldstændig. I sådanne tilfælde skal du altid kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt, dog senest 48 timer efter modtagelsen. Vi vil gøre vores yderste for at løse klagen så hurtigt som muligt.


Har du modtaget en defekt eller beskadiget vare eller en klage over kvaliteten af et af vores produkter?

Normalt kan vi ikke foretage en korrekt vurdering af klager over defekte eller beskadigede produkter over telefonen. Vi beder dig derfor om at tage billeder og sende dem til os pr. e-mail. Angiv altid dit ordrenummer og i givet fald det pågældende varenummer. Så kan vi behandle din klage så hurtigt som muligt. Hvis du har modtaget en beskadiget eller defekt vare, skal du anmelde dette til vores kundeservice så hurtigt som muligt, dog senest 48 timer efter modtagelsen.


Vivol.dk

Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Nederlandene

Klik her for at kontakte os via e-mail

Vores kundeservice er tilgængelig fra mandag til fredag mellem 8.30 og 17.00.

Vi er tilknyttet Stichting Webshop Keurmerk.


Online tvistbilæggelse

Du kan finde flere oplysninger om online tvistbilæggelse på https://ec.europa.eu/consumers/odr/ .Kontakt os altid først for at se, om vi kan finde en løsning.